Bez kategorii

Finansowanie społecznościowe dla nieruchomości

Co to jest sprzedaż hurtowa nieruchomości? Zysk dla hurtownika to minimalna kwota ustalona z nabywcą oraz kwota, którą ostatecznie płaci kupujący lub ten, z którym zawarta jest umowa.
Cały sens nieruchomości pozwala hurtownikowi zmniejszyć ryzyko, pozwalając mu wycofać się z całej transakcji, jeśli nie jest w stanie znaleźć nabywcy w oczekiwanym terminie zamknięcia. Kolejną ważną zaletą jest to, że nie ma potrzeby dokonywania napraw nieruchomości. Ogólnie rzecz biorąc, inwestowanie w nieruchomości jest mniej ryzykowne niż w przypadku innych rodzajów inwestycji. Jednocześnie w Indiach istnieje wiele problemów związanych z inwestowaniem w nieruchomości.

Na przykład w Indiach nadal nie ma funduszy inwestycyjnych w nieruchomości (REIT). Inwestowanie w REIT znacznie zmniejsza ryzyko, ponieważ to zaufanie decyduje, gdzie zainwestować pieniądze. Jednocześnie, nawet bez REIT, nieruchomości należą do najbardziej stabilnych i wiecznie zielonych firm w Indiach.

Najważniejsze pytanie brzmi: w jaki sposób i dlaczego sprzedaż hurtowa nieruchomości powinna być finansowana społecznościowo w Indiach?

Finansowanie społecznościowe może faktycznie przynieść korzyści w zakresie sprzedaży hurtowej nieruchomości jeszcze bardziej w przypadkach, w których zyski ze sprzedaży hurtowej wykorzystywane są w celu korzystnym dla społeczeństwa lub gdy jest to przedsięwzięcie non-profit lub organizacji prywatnej w celu wykorzystania zysków na projekt usług społecznych.
W obecnych okolicznościach projekt nieruchomości bez tych motywów nie budzi wiele nadziei. Powody są dość proste – przeciętnym ludziom z klasy średniej nadal trudno jest ufać transakcjom internetowym i słusznie.

Stan bezpieczeństwa finansowego w Internecie w tym kraju jest fatalny. Ponadto nieruchomości należą do najbardziej tandetnych sektorów w kraju, ponieważ ich ogromna rentowność sprawia, że ​​jest to obosieczny miecz. Oprócz tego wiele platform crowdfundingowych nie jest zbyt przejrzystych pod względem prowadzonej działalności.
Ponadto prywatne przedsiębiorstwa nie lubią ponosić odpowiedzialności za swoje działania, ale jest to naprawdę bardzo ważne w przypadku praktyki takiej jak finansowanie społecznościowe, w której budowanie bazy wsparcia jest kluczowe, a można tego dokonać jedynie poprzez przejrzystość i odpowiedzialność przed potencjalnymi darczyńcami.
Inną rzeczą jest to, że bez odpowiedzialności społecznej finansowanie społecznościowe dla nieruchomości hurtowych może nabrać charakteru zakładów online, co w Indiach jest nielegalne, przynajmniej zgodnie z przepisami prawa.

W takich okolicznościach sprzedaż hurtowa poprzez finansowanie społecznościowe może odnieść największy sukces, gdy motywacja jest korzyścią społeczną. W końcu przedsięwzięcie to obejmuje pozyskiwanie darczyńców na dwóch poziomach – przyciąganie potencjalnych darczyńców do projektu detalicznego i inwestowanie ich w fundusz społecznościowy.
Są więc szanse dawców chętnych do zrobienia jednej z rzeczy, ale nie obu.

Co więc można zrobić, aby projekt crowdfundingowy dla nieruchomości hurtowych był udany? Oto kilka rzeczy, których można przestrzegać:

* Finansowanie społecznościowe dla nieruchomości hurtowych może faktycznie przynieść zysk hurtownikowi, ponieważ cena przypisana do nieruchomości może zostać ustalona na znacznie wyższą cenę dla celów charytatywnych niż prywatnych.
* Zyski z hurtowego projektu crowdfundingowego mogą faktycznie być dobrym sposobem na rozpoczęcie projektu usług społecznych lub podjęcie pracy na dużą skalę w ramach usług społecznych. Innymi słowy, taki projekt może pomóc wielu osobom niż pojedynczy projekt może.
* Właśnie dlatego, że tego rodzaju finansowanie społecznościowe może być bardziej opłacalne, bardzo ważne jest, aby zaangażowane strony wyszczególniły dokładnie, w jaki sposób fundusze zostałyby wykorzystane – kwota przeznaczona na rzeczywistą przyczynę, która zostanie wykorzystana na prowadzenie kampanii oraz z korzyścią dla podmiotów prywatnych.
* Finansowanie społecznościowe dla sprzedaży hurtowej może być opłacalne dla sprzedawców w zakresie public relations. W przypadku, gdy kupujący, który jest przedstawicielem większej organizacji, zdecyduje się zainwestować w taki projekt, automatycznie staje się uczestnikiem projektu, a to znacznie zwiększy wartość firmy lub organizacji. Innymi słowy, jest szansa na sponsoring, a wszystko to może się powieść, jeżeli platformy crowdfundingowe, za pośrednictwem których prowadzona byłaby sprzedaż hurtowa, byłyby wiarygodne. Można to zapewnić jedynie wybierając najbardziej renomowane platformy finansowania społecznościowego w Indiach, które nie tylko zapewnią bezpieczną transakcję i wiarygodność hurtownika i właściciela nieruchomości, ale także zapewnią szeroki zasięg kampanii, przyciągając inwestorów z odpowiednie pola.